Warning: Memcache::get() [memcache.get]: No servers added to memcache connection in /home/measured/public_html/libs/phpcache/drivers/phpcache.driver.memcached.class.php on line 75

Warning: Memcache::get() [memcache.get]: No servers added to memcache connection in /home/measured/public_html/libs/phpcache/drivers/phpcache.driver.memcached.class.php on line 71

Warning: Memcache::add() [memcache.add]: No servers added to memcache connection in /home/measured/public_html/libs/phpcache/drivers/phpcache.driver.memcached.class.php on line 65
Empire Home Warranty Complaint - No good warranty
Empire Home Warranty Complaint

Empire Home Warranty Complaint

ADVERTISEMENT

No good warranty


I purchased a 2 yr. warranty last Aug. 2010 and didn't need service till 3 mo. later. The 1-877 # is not in service. I looked on the warranty and there was a reg.
number, but only get a recording saying to refer to their website. I did that and got no reply until almost 2 wks later. What kind of service is that?? I tried to cancel thru my cc co. but they say that because I didn't cancel in the 1st 30 days it is a valid charge.
So now what? I'm out $670. if I can never get in touch w/them.


Share This Review:



         


Is this your Business? Claim Your Business Free and reply to this customer

CONTACT THIS BUSINESS

Post a reply for this review COMMENT
WRITE to Empire Home Warranty
SUBMIT a ticket
for Empire Home Warranty
WATCH videos
for Empire Home Warranty
More Empire Home Warranty Reviews and Complaints MORE reviews and complaints
for Empire Home Warranty

BUSINESSES REPLY HERE

Claim this company BUSINESSES: CLAIM YOUR BUSINESS NAME FREE
Respond to this review BUSINESSES: REPLY TO THIS CUSTOMER NOW
Link to MeasuredUp BUSINESSES: Free Customer Service Excellence Badge
Take the pledge BUSINESSES: Free Customer Service Pledge Badge
Upgrade Account BUSINESSES: Build your customer service online reputation


ADVERTISEMENT


Comments


cheaters says: (7 years ago)
 0
I paid for home Warranty 9/27/1010. Needed service on 3/ 15/2011.Called to no avail. Finally sent an email on 3/16/2011 at 11:22p.m..I got a reply which stated What is your policy # or home address? I emailed the contract back and have not heard from them to this day. Requesting they refund my $354.




login with Facebook and share your reviews

More Empire Home Warranty reviews


Similar reviews


[Top]

Bookmark/Share this page

This page is under construction.
It will be up and running soon with new features to make you smile more.
Thanks,
The MeasuredUp Team